Monday, May 25, 2020 |

උඹට




උඹට 😍😍😍😍
මට කලින් උඹ මැරුණොත්, උඹට කලින් මං මැරුණොත් කොහොම උණත් අපි දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙක්ට ඒ විදවීම දරාගන්න වෙනවාමයි.......
මතක් වෙයි නේද? ගොඩක් දේවල්..... එහෙම තමයි බන් ආදරය..... අපි ආ ගිය තැන් ..... පැය ගණන් කතා කරපුවා...... විහිළු කරපුවා...... මාව කේන්ති ගස්සපු හැටි..... මාව ශේප් කරගන්න කියන කතා........ අම්මෝ ..... කොච්චර දේවල් තියෙනවද මකත් කරන්න....
තාත්තෙක් වගේ මාව රැකපු උඹ, වෙන පිරිමියෙක් ඇගේ ගෑවෙනකොට ඔරවපු ඇස් කෙහොම අමකත කරන්නද? මට බෑ කොල්ලෝ මේවා දරාගන්න... මොකද චණ්ඩියෙක් වගේ කෑ ගැහුවට මගේ දරා ගැනීම බිංදුවයි කියලා උඹ දන්නවා හැම වෙලාවෙම ඇස්වල කඳුලු පිරෙන කොට...... ඒ නිසා මට කලින් උබ නොමැරියන්
ආදරය කියන්නේ බෝසත් කමක්...එහෙම ආදරයක් හැමෝටම දෙන්න බෑ... ඒත් උඹගෙන් මං එහෙම ආදරයක් වින්දා...... ඒ ආදරයට හැමදාම ආදරෙයි...... පරිස්සම් කරගන්න .......මැරෙන මොහොත වෙනකම් මතක් කරන්න......මොකද අපි දෙන්නටම ජීවත් වෙන්නේ ඒ මතකයන් එක්ක
2020/03/28

0 comments:

Post a Comment